بسم رب الحسین(ع)
در حال حاضر یکی از معضلات جدی در جوامع دینی کج فهمی بسیاری از آیات و روایات و یا مسائل دینی است . یکی از بزرگترین این عقاید منحرف تعداد فرقه های زیاد پیگیر مسائل مهدویت و حتی بسیاری از عقاید عامه مردم در این باره می باشد . دعا برای فرج و قرائت ادعیه دینی مرتبط با امام زمان (عج) و برگزاری اعیاد شعبانیه نهایت حرکت عامه مردم برای همراهی امام زمان (عج) شده است . و آیا همین مقدار برای یاوری مهدی(عج) کافی است ؟ همین امر باعث سستی و کرختی در جامعه دینی شده است که ذکر حاجت بر انجام عمل پیشی گرفته است و قرائت متون دینی بر عمل به احکام دینی .
همانطور که احکام اسلام شیوه و روشی دارد مسلما یاوری و همراهی امام زمان (عج) که بسیار بزرگتر از احکام است بدون الگو نخواهد بود .
اما این الگو چگونه است ؟ تنها نمونه( از زمان امامت امام حسن مجتبی (ع) تا پایان امامت امام حسن عسگری (ع)) قیام در برابر ظلم به احکام الهی ( با توجه به شرایط زمانی و تعداد یار ها) قیام کربلاست . از بسیار مسلمانان زمان امام حسین (ع) 72 نفر در رکاب یاوری حسین(ع) ماندند و چه بسیار که در اطراف مدینه برای پیروزی حسین (ع) دعا می کردند و لی یزیدیانی بیش نبودند و یاوران حسین(ع) همان 72 نفر بودند و بس که دین را با عمق وجود درک کردند و برای دین از زن و فرزند و مال و جان گذشتند و اولویت اول خود را امام و محبوب اول خود را دستور امام قرار دادند .
مسلما یاوری امام معصوم الگویی ثابت دارد پس یاوری امام زمان (عج) نیز مستلزم عمل به همین الگوی یاوری امام معصوم است که در کربلا به واسطه این که تا آخرین مرحله این الگو که فدای تمام وجود در راه خدا و به دستور امام است نشان داده شده است به راحتی می توان راه یاوری امام زمان را دید که انصار الحسن(ع) الگوی انصار المهدی (عج) . یعنی انصار المهدی شدن مستلزم عمل به دستور است و سر سپردن به دستور امام که (( و در اتفاقات جدید به فقها و راویان حدیث مراجعه کنید )) پس در حال حاضر اطاعت کامل از نایب عام و ولایت فقیه مستلزم یاوری امام است و در غیر این صورت در عصر ظهوری امام بیعت رت از گردن ما بر خواهد داشت که انصار المهدی(عج) الگو گرفته از انصار الحسین(ع) اند و مهدی نیز حسین است و منتقم خون او.
خدایا تا ظهور دولت یار/ گل پیغمبر ما را نگهدار