سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسى را که چهار چیز دادند از چهار چیز محروم نباشد : آن را که دعا دادند از پذیرفته‏شدن محروم نماند ، و آن را که توبه روزى کردند ، از قبول گردیدن ، و آن را که آمرزش خواستن نصیب شد ، از بخشوده گردیدن ، و آن را که سپاس عطا شد از فزوده گشتن . و گواه این جمله کتاب خداست که در باره دعاست « مرا بخوانید تا بپذیرم . » و در آمرزش خواستن گفته است : « آن که کارى زشت کند یا بر خود ستم کند سپس از خدا آمرزش خواهد ، خدا را بخشنده و مهربان مى‏یابد . » و در باره سپاس گفته است : « اگر سپاس گفتید براى شما مى‏افزاییم . » و در توبت گفته است : « بازگشت به خدا براى کسانى است که از نادانى کار زشت مى‏کنند ، سپس زود باز مى‏گردند ، خدا بر اینان مى‏بخشاید و خدا دانا و حکیم است . » [نهج البلاغه]

پیک سحری(وظیفه پیک تنها رسالت است و بس...)

 
 
انصار الحسین(ع) الگوی انصار المهدی (عج)...(یکشنبه 85 بهمن 8 ساعت 4:0 صبح )

بسم رب الحسین(ع)

در حال حاضر یکی از معضلات جدی در جوامع دینی کج فهمی بسیاری از آیات و روایات و یا مسائل دینی است . یکی از بزرگترین این عقاید منحرف تعداد فرقه های زیاد پیگیر مسائل مهدویت و حتی بسیاری از عقاید عامه مردم در این باره می باشد . دعا برای فرج و قرائت ادعیه دینی مرتبط با امام زمان (عج) و برگزاری اعیاد شعبانیه  نهایت حرکت عامه مردم برای همراهی امام زمان (عج) شده است . و آیا همین مقدار برای یاوری مهدی(عج) کافی است ؟ همین امر باعث سستی و کرختی در جامعه دینی شده است که ذکر حاجت بر انجام عمل پیشی گرفته است و قرائت متون دینی بر عمل به احکام دینی .

همانطور که احکام اسلام شیوه و روشی دارد مسلما یاوری و همراهی امام زمان (عج) که بسیار بزرگتر از احکام است بدون الگو نخواهد بود .

اما این الگو چگونه است ؟ تنها نمونه( از زمان  امامت امام حسن مجتبی (ع) تا پایان امامت امام حسن عسگری (ع)) قیام در برابر ظلم به احکام الهی ( با توجه به شرایط زمانی و تعداد یار ها) قیام کربلاست . از بسیار مسلمانان زمان امام حسین (ع) 72 نفر در رکاب یاوری حسین(ع) ماندند و چه بسیار که در اطراف مدینه برای پیروزی حسین (ع) دعا می کردند و لی یزیدیانی بیش نبودند و یاوران حسین(ع) همان 72 نفر بودند و بس که دین را با عمق وجود درک کردند و برای دین از زن و فرزند و مال و جان گذشتند و اولویت اول خود را امام و محبوب اول خود را دستور امام قرار دادند .

مسلما یاوری امام معصوم الگویی ثابت دارد پس یاوری امام زمان (عج) نیز مستلزم عمل به همین الگوی یاوری امام معصوم است که در کربلا به واسطه این که تا آخرین مرحله این الگو که فدای تمام وجود در راه خدا و به دستور امام است نشان داده شده است به راحتی می توان راه یاوری امام زمان را دید که انصار الحسن(ع) الگوی انصار المهدی (عج) . یعنی انصار المهدی شدن مستلزم عمل به دستور است و سر سپردن به دستور امام که ((  و در اتفاقات جدید به فقها و راویان حدیث مراجعه کنید  )) پس در حال حاضر اطاعت کامل از نایب عام و ولایت فقیه مستلزم یاوری امام است و در غیر این صورت در عصر ظهوری امام بیعت رت از گردن ما بر خواهد داشت که انصار المهدی(عج) الگو گرفته از انصار الحسین(ع) اند و مهدی نیز حسین است و منتقم خون او.

خدایا تا ظهور دولت یار/ گل پیغمبر ما را نگهدار


» ما موظف به تکلیفیم نه نتیجه
»» نظرات دیگران ( نظر)





بازدیدهای امروز: 5  بازدید

بازدیدهای دیروز:7  بازدید

مجموع بازدیدها: 120624  بازدید


» لینک دوستان من «
رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)
استاد حسین انصاریان
سرور ما جانباز شیمیایی برادر بزرگوار حسین آقای خطیبی
دفاع مقدس
دفاع مقدس
عدالتخانه پایگاه جمعی عدالتخواهی اسلامی
برادر عبدالله (داداش نوید !!!)
علیرضا بهارلو(وبلاگی زیبا برای یار غایب از نظر...)
برادر ابوالفضل (عنابستانی )
علی قلیلو(لبیک)
علی میکانیکی
مرکز توسعه وبلاگ دینی
سایت شهید دکتر مصطفی چمران
امتداد
خبرگزاری بازتاب
اندیشکده اعتلای فرهنگی (مرکز بررسی دکترینال امن®
قدسنا
شبکه خبر دانشجو
روزنامه کیهان
پرسمان
خاطرات جبهه
خاطرات جبهه
شهید مجید پازوکی
پاره های پولاد
دانشجوی بی نشان
4 دیپلمات در بند
مسیح کردستان شهید بروجردی
شهید مهدی زین الدین
عملیات روانی
موعود
چفیه
یوسف زهرا
خاک جبهه
شیدای حسین
مبادا روی لاله پا گذاریم...
یه به سوی ظهور دیگه کار مصطفی ابراهیمی
عاشق مهدی
وصال قائم
تبیان
انگاره های یک دیوانه (خیلی باحاله)
آسمانیان
سپاهیان حضرت مهدی(عج)...
عدل الهی
شیعه مذهب برتر
و این هم وبلاگ کانون دانش آموختگان طرح ولایت استان تهران
عصر جمعه (سید محمد رضا شریفی)
مزار شهدا
منعم(کاری از محمد رضا حسن پور)
پرسمان
خاطرات جبهه
شهید مجید پازوکی
» لوگوی دوستان من «
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «