سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] آن که به عیب خود نگریست ، ننگریست که عیب دیگرى چیست ، و آن که به روزى خدا خرسندى نمود ، بر آنچه از دستش رفت اندوهگین نبود ، و آن که تیغ ستم آهیخت ، خون خود بدان بریخت ، و آن که در کارها خود را به رنج انداخت ، خویشتن را هلاک ساخت ، و آن که بى‏پروا به موجها در شد غرق گردید ، و آن که به جایهاى بدنام در آمد بدنامى کشید ، و هر که پر گفت راه خطا بسیار پویید ، و آن که بسیار خطا کرد شرم او کم ، و آن که شرمش کم پارسایى‏اش اندک هم ، و آن که پارسایى‏اش اندک ، دلش مرده است ، و آن که دلش مرده است راه به دوزخ برده . و آن که به زشتیهاى مردم نگرد و آن را ناپسند انگارد سپس چنان زشتى را براى خود روا دارد نادانى است و چون و چرایى در نادانى او نیست ، و قناعت مالى است که پایان نیابد ، و آن که یاد مرگ بسیار کند ، از دنیا به اندک خشنود شود ، و آن که دانست گفتارش از کردارش به حساب آید ، جز در آنچه به کار اوست زبان نگشاید . [نهج البلاغه]

پیک سحری(وظیفه پیک تنها رسالت است و بس...)

 
 
محمدم سلام...(جمعه 85 اسفند 11 ساعت 1:31 صبح )

بسم رب الشهدا

می دونید یعنی چی ؟ یعنی به نام پروردگار اون بی معرفت هایی که رفتن و ما ها رو گذاشتن تا اینجا هر غلطی دلمون می خواد بکنیم .یعنی به نام پروردگار اون ها که دستشون رو گرفتن و لی دست ما رو نمی گیرن . کسی گیر نده که ضد شهدایی اگه قرار کسی جواب بده خودشونن.

این مطلب رو می نویسم تا بره تو مطلب های نمونه بره همه جا همه بخونن همه بدونن درد من و امثال من و چیه بدونن که ...

این نامه برای برادر نداشته ی من محمد نوشته شده چرا محمد برای اینکه  در این اسم مهر موج می زنه اینقدر دوست داشتنیه که اگه کسی براش جون بده تعجب نداره .

این یه نامه است برای محمد من. محمد عزیز تر از جان و مال و آبروی من .

و نامه :

سلام محمدم . سلام به تو محمد عزیزم که نماینده یه نسلی ، نماینده یه نسل آینده دار ، سلام به تو که الآن سمبل هم برادر های نداشته من هستی البته برادر های خونی نداشته که برادر های داشته غیر خونی بسیار بودند ولی حیف که قدر ندانستیم برادری های غیر خونی را.

حرف برادر خونی شد . آره فیلم می ساختن و اسمش رو می ذاشتن نسل سوخته ولی اشتباه گرفته بودن که نسل ما نسل سوخته بود که هیچ برادر خونی حتی ندید و از عطش عشق برادران خونی سوخت و خاطره های برادران خونی رو خوند که با هم سرشون پرید و خونی شدن.

محمدم ما زمانی بودیم که کسانی که می تونستند برادران خونی بشن همه رفتن و موندن اون همه ای که شهید نشدن ، خوشحال باش که الان راه شهادت خیلی تنگ شده و خیلی از برادران خونی رو بدون اینکه بفهمید کنار خودتون دارید .

می خواستم برای نشون دادن حالم از شکلک ها استفاده کنم ولی احساس کردم که زیر بار غم خورد می شن و دیگه تو صفحه بالا نمی یان.

محمدم می خواستم بدونی که چقدر دوستت دارم . نه به خاطر اینکه برادرم هستی ، اون به جای خودش ، برای این دوستت دارم که بر خلاف خیلی ها که تو رو نه چیزی می دونند و نه آینده ای برات قائل هستند من تو رو یه آدم می دونم ، آدمی که اگه تو گوشت زدم گوش خودم بیشتر درد گرفت ، اگه درد داشتی من رو سوزوندی . محمد اونقدر آدمی که جون دادن برات وظیفه است نه منت داره  نه تشکر.

محمد دوست داشتم همدیگر رو بغل می کردیم و وقتی که سرهای هرکدوم ما هوای پشت سر اون یکی رو داشت و سینه هامون داشت رازهای نگفته دل های تنگ ما رو می شنید اونقدر بلند فریاد بزنیم (( الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت امیر المومنین )) که تمام فضا رو بگیره و بعد هم از ته دل اونقدر قشنگ بگیم ((اللهم عجل لولیک الفرج )) که خون هامون با هم قاطی بشه یه وقت هم دیدی که آقا اومد و ما هم برادر خونی شدیم. دوتایی باهم خونی شدیم.

محمد نسل ما سوخت ترو خدا پشت سره ما راه بیاین نه اینکه ما راهنما باشیم برای اینکه پرپر زدن شما رو نبینیم .هر وقت که می بینم تیر های غیب بهتون خورد و دارید جلوم بال بال می زنید می میرم. ما سوختیم تیر خورده و نخوردمون خیلی فرق نداره. ما سوختیم. فقط مونده برامون یه تیکه دل که اون هم داره از داغ تو می سوزه.

محمد برای من عزیزی چون نماینده یه نسل آدمی که آینده من هستن.مرحم دردم هستن.بیشتر از این کشش ندارم محمد خداحافظ.

از طرف محسن (21 ساله) به برادرم عزیم محمد (16 ساله)


» ما موظف به تکلیفیم نه نتیجه
»» نظرات دیگران ( نظر)





بازدیدهای امروز: 2  بازدید

بازدیدهای دیروز:9  بازدید

مجموع بازدیدها: 120630  بازدید


» لینک دوستان من «
رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)
استاد حسین انصاریان
سرور ما جانباز شیمیایی برادر بزرگوار حسین آقای خطیبی
دفاع مقدس
دفاع مقدس
عدالتخانه پایگاه جمعی عدالتخواهی اسلامی
برادر عبدالله (داداش نوید !!!)
علیرضا بهارلو(وبلاگی زیبا برای یار غایب از نظر...)
برادر ابوالفضل (عنابستانی )
علی قلیلو(لبیک)
علی میکانیکی
مرکز توسعه وبلاگ دینی
سایت شهید دکتر مصطفی چمران
امتداد
خبرگزاری بازتاب
اندیشکده اعتلای فرهنگی (مرکز بررسی دکترینال امن®
قدسنا
شبکه خبر دانشجو
روزنامه کیهان
پرسمان
خاطرات جبهه
خاطرات جبهه
شهید مجید پازوکی
پاره های پولاد
دانشجوی بی نشان
4 دیپلمات در بند
مسیح کردستان شهید بروجردی
شهید مهدی زین الدین
عملیات روانی
موعود
چفیه
یوسف زهرا
خاک جبهه
شیدای حسین
مبادا روی لاله پا گذاریم...
یه به سوی ظهور دیگه کار مصطفی ابراهیمی
عاشق مهدی
وصال قائم
تبیان
انگاره های یک دیوانه (خیلی باحاله)
آسمانیان
سپاهیان حضرت مهدی(عج)...
عدل الهی
شیعه مذهب برتر
و این هم وبلاگ کانون دانش آموختگان طرح ولایت استان تهران
عصر جمعه (سید محمد رضا شریفی)
مزار شهدا
منعم(کاری از محمد رضا حسن پور)
پرسمان
خاطرات جبهه
شهید مجید پازوکی
» لوگوی دوستان من «
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «